Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Aktuální počasí

Počasí dnes:

18. 6. 2018

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, ojediněle přeháňky. Denní teploty 23 až 27°C. Noční teploty 14 až 10°C.

Přehrát/Zastavit Další

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Motto a hlavní priority MŠ

Motto: V naší pohádkové mateřské škole děti prožijí aktivní a šťastné dětství

Od útlého dětství po celý život nás provází pohádky. Nejdříve je dětem vyprávíme, hrajeme, předčítáme z knih, sledujeme v televizi, kině či divadle. V naší jednotřídní venkovské mateřské škole vytváříme i s pomocí pohádek příjemné a útulné prostředí plné pohody a radosti. Ukazujeme dětem přednosti života na vesnici s protékající řekou, obklopené krásnou přírodou a lesy. Menší kolektiv dětí nám umožňuje maximální rozvoj a vzdělávání každého jednotlivého dítěte v rozsahu jeho individuálních možností a potřeb. Velkou výhodou pro naši práci je i Místní knihovna, která se nachází v přízemí budovy MŠ. Společně se připojujeme a prosazujeme projekt ,,Celé Česko čte dětem“, jehož cílem je podpora psychického, myšlenkového a morálního zdraví dětí a mládeže. Respektujeme všechny cíle předškolního vzdělávání, které vychází z Rámcového vzdělávacího programu. Zaměření naší MŠ Pohádka je všeobecné. Mateřská škola je prvním stupněm celoživotního vzdělávání.

HLAVNÍ PRIORITY VE VÝCHOVĚ MŠ POHÁDKA

P - poznávání prostředí a ochrana přírody, světa

O - ohleduplnost a tolerance k ostatním

H - hravost - radost ze života

A - aktivní přístup k životu

D - Dovednosti - rozvíjení schopností, zručností, nadání

K - Kamarádství – navazování a rozvíjení kladných vztahů

A - Asertivita- podněcování schopností prosadit svůj názor, myšlenky

 

V mateřské škole byla odstraněna televize a videopřehrávač, aby doba sedění a sledování pořadů či pohádek (každodenní činnost dětí v domácím prostředí) byla nahrazena činnostmi dětí, pohybovými aktivitami, hrou, předčítáním pohádek, dramatizací, hudebními, výtvarnými a pracovními činnostmi, rozvíjením řečového projevu, slovní zásoby a komunikace mezi dětmi navzájem a komunikací s ostatními.